13 Nisan 2013 Cumartesi

Race-2

Ne zamandır Hint filmi seyredemiyordum.. Hafta sonu olması rahatlığıyla uzun bir aradan sonra filmimi izledim.. :)) Race-2.. 1.sini seyretmeden 2.yi seyrettim neden diye sorarsanız öncelikle ilki 2008 yapımı olduğu için olabilir yine de 1.yi izlerim en kısa zamanda biraz ters olacak ama olsun çünkü filmi çok beğendim.. :)



Race-2, 2013 yapımı yeni bir film.. Başrolde Saif Ali Khan.. Bir Khan daha buldum bakalım hayırlısı :) Filmde Türkiye'de çekilmiş bölümler de var.. Belki de bu yüzden bununla başlamak istemişimdir :)) Çünkü İstanbul'u görür görmez dayanamadım :) İstanbul ve Antalya'nın güzelliklerini tanıtmasıyla birçok insanın dikkatini çekmiş Türkiye.. Başka filmlerde biliyoruz ki ülkemiz olduğundan çok farklı yansıtılıyor..

Şimdi görsellerden bakarken oyunculardan birinin meğer benim eeeennn sevdiğim hint filminde de oynamış biri olduğunu fark ettim..




Siz hatırlayabildiniz mi?
Slumdog Millionaire filmindeki yarışmanın sunucusu.. Hiç sevmemiştim kendisini o filmde.. :)
Kenan Işık'a benzemiyo mu sizce de? :))

Ama asıl başrolümüz Saif Ali Khan..

Filmi izlerken ben bunun başka bir filmini daha seyrettim deyip duruyodum meğer Aamir Khan filminde izlemişim: Dil Chahta Hai.. En yakın iki arkadaşından biriydi filmde..

İzlediğim hint filmlerine şimdiye kadar beğenmedim, izlenilmez, zaman kaybı gibi bir yorum yaptığımı hatırlamıyorum.. Hepsinin yeri ayrı diyorum.. Bazıları her filmde olduğu gibi ayrı bir iz bırakmıştır, tekrar tekrar izlenmiştir, herkese zorla izletilmiştir hatta.. :))
Bu filmi de beğenerek izledim tavsiye de ederim izlediğinize pişman olmayacağınızı düşünüyorum.. İlk defa aksiyon dolu bir hint filmi seyretmiş oldum.. 



Başrolümüz Ranvir eşinin öldürülmesiyle intikamını almak için Armaan Malik'e yaklaşır.. Önce onun güvenini kazanır amacı Armaan'ın en değer verdiği şey olan tüm parasını kaybetmesini sağlamaktır.. Ama işler tam da istediği gibi gitmez.. Aamir'in sevgilisini ölen eşinin kızkardeşi zanneder onun da Aamir'den intikam alacağını düşünür ama gerçek öyle değildir tabi.. Aamir çoktan Ranvir'in kim olduğunu anlamıştır.. 
Filmi izlerken şimdi kim kimin tarafında bu gerçekten ne düşünüyo çözmeye çalışıp durdum.. :))
Film hakkında çok da ayrıntı vermeden izleyin hemen diyorum.. :)


Filmden kareler..
Olmazsa olmaz dansımız.. :))

4 yorum:

  1. Selaammm :))

    Böyle giderse bende tam bir film kolik olacağım, smart tviyle netteki tüm filmleri izleme konforum oldu, 10 film izlemiş olmam lazım, begendiklerimi bloğumda paylaşmayı düşünüyorum, Hint filmi hiç izlemedim, öneri için teşekkür :)) bu mesajı yazarken fonda "evim sensin" oynuyor ^_^

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Hint filmlerine Aamir Khan filmleriyle başlarsan tutkunu oluyosun zaten.. :)) 3 idiots ve Taare Zameen Par(Her Çocuk Özeldir) bunlar mutlaka izlenmesi gereken filmler arasında diye düşünüyorum.. Bunlarla başlamanı öneririm.. :)
    Sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  3. kore filmlerinden hint sinemasına hala geçişyapamadım ama bi başlıycam tam başlıycam eminim ;)

    YanıtlaSil
  4. Bir tanesini seyrettikten sonra Kore dizileri gibi o da bağımlılık yapıyor.. :))

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız: