4 Şubat 2013 Pazartesi

İlk Göz Ağrım: My Girl :)

Eveett birazdan tanıtacak olduğum ilk dizi benim de kore dizilerine başlangıç yaptığım ilk dizim olacak..
My Girl....





Öncelikle ana karakterleri tanıtmakla başlayalım.. 
Üstteki görselden de anlaşılacağı üzere beyazlılar bizim esas kızla esas oğlanımız :))
Lee Dong Wook dizideki adıyla Seol Gong Chan ve Lee Da Hae dizideki adı Joo Yoo Rin..

İkilinin tanışma hikayesi ve sonrası diziye merak uyandırıyo ki bana neler yaptı tahmin edemezsiniz :)) 13 bölümünü birden seyrettim ve tam bir kore dizileri tutkunu oldum.. :) elimden gelse 3 bölüm daha seyredip diziyi bitirmek vardı ama ertesi gün okulda bir görevim olması sebebiyle istemeyerek ara vermek zorunda kaldım.. Kore dizileriyle hiç ilgisi olmayan tanıdıklarımı ilk göz ağrımla tanıştırıyorum ve onlar birer dizi tutkunu oluyorlar :) içinde birkaç tane filmlerinin de olduğu yaklaşık 50'ye yakın kore dizisi seyrettim.. malesef filmleri dizileri kadar etkileyici değil izlediklerimden sadece bir tanesini önerebilirim ama sonraya :)) izleme sırama göre hepsinden bahsetmek istiyorum.. çok tatlı değiller mi amaa :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Yorumlarınız: