21 Nisan 2013 Pazar

Hediyelerim geldi.. :)

Öncelikle bu yazıyı geciktirdiğim için gülbeşeker blog sahibinden çok özür diliyorum.. :( 15 Nisan'da sonuçlanan çekilişinin talihlisi ben olmuştum ve aynı gün içerisinde kargoya vererek 2 gün sonra hediyelerine kavuşmamı sağlamıştı bu yüzden kendisine çook teşekkür ediyorum.. :)) Hediyelerini çok beğendiğimi ve severek kullandığımı ve kullanacağımı da bilmesini isterim..
Hediyelerinin arasında olmayan sürprizleri için de ayrıca teşekkür ederim..

Resimlerle hediyelerine bir bakalım.. :)

Kremin kokusunu çok sevdim.. Şimdiye kadar aldığım kremlerde hep meyve kokuları vardı ama bunun konusu bana daha güzel geldi.. Bambu özlü bu kremi çevremdekilere tavsiye edicem.. :))
Ellerime az önce sürmüştüm şimdi bile dayanamayıp arada kokluyorum.. :) 
Diğerlerini deneme fırsatım olmadı henüz ama vücut yağını ben de merak ediyorum..

Bu güzel içecekler için de teşekkür ederim..

Anahtarlığı kendi elleriyle yapmış.. Ben bunu öğrendim ya el emeğine zarar gelmesi beni daha çok üzeceği için nasıl kullanıcam bilmiyorum gerçekten.. 
Hafta sonu şehir dışına kardeşimin yanına giderken makyaj çantanı da beraberimde götüreceğimi bilmeni isterim :) İçine bambu kremi de mutlaka koyucam ve annemden sonra ona da denettirmiş olucam :))

 Beklememin bir nedeni de ojeyi de deneyip fotoğrafını eklememdi.. 
Akşam olunca fotoğraf tam rengini göstermedi malesef ama ben rengine bayıldım.. :)

Burdan gülbeşeker blog sahibi sevgili Pınar'a bir kez daha teşekkür ediyorum bana çoğu ürünü ilk defa deneme şansı verdiği için.. :)

2 yorum:

  1. Cok mutlu oldum, hepsini severek mutlu günlerde kullanın ^_^ ... Gratisten aldığın bambulu el kremini her kullanan cok beğeniyor bende kaysilisida var tüm seri cok guzel anlaşılan... Ojeyide yılbaşı hediyesi olarak yakın arkadaslarıma vermiştim biride size kismetmis. Ruj avonun sevdiğim tek ruju sequin, yazın bronzlasinca dudakta cok guzel duruyor hep yedeklerim biride size geldi :))

    Çekiliş kazanmak guzel gönderilen hediyeleri böyle bir yazıda gormekte ayrıca sevindiriciymis <3 blogtada ve guzel yorumlarda görüşmek üzere :)))


    YanıtlaSil
  2. gerçekten çok beğendim denediklerimi daha denemediklerim de var tabi.. bambulu krem gerçekten favorim oldu sayende :)) teşekkür ediyorum görüşmek üzere.. :)

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız: