31 Mart 2013 Pazar

En son izlediğim dizi "Queen in Hyun's Man"

Queen in Hyun's Man

Kore dizilerime bir yenisini daha eklemiş bulunmaktayım.. :))  --->  Queen in Hyun's Man
İlk bölümü izleyince aklıma hemen Lee Min Ho'nun  "Faith" dizisi geldi.. Onun gibi iki farklı zamana gidip gelinen bir diziydi bu sefer yalnızca erkek karakterimiz şimdiki zamana gelebiliyo.. Bu dizi de Faith kadar ilgimi çekti ve hemen bitirdim :) Kim Boong Do (BD), Chosun zamanında yaşayan bir alimdir ve günümüze gelip o dönemdeki kraliçeyi canlandıran Choi Hee Jin (HJ) ile karşılaşır.. BD kraliçeyi korumakla görevlidir kızın ismini hatırlayamadım ama o dönemde BD'ye aşık (aşıktı sanırım :)) olan kız koruması için bir tılsım verir.. Bu tılsım sayesinde ölmez ve bu zamana gelir :) ve olaylar yaşanmaya başlar.. 



 

Chosun döneminden şimdiki zamana gelmesinin en büyük avantajı tabiki ileriyi görebilmesidir.. Bu yüzden zamanını kütüphanede geçirerek dönemindeki olacak gelişmeleri araştırır ve sorunların üstesinden gelmeyi başarır :)  

Çiftimizin buluşma noktaları meşhur telefon klubesi :)) 

Bu da komik anların yaşandığı bir kare :)

Şimdiki zamana ayak uydurabilmek için her şeyi tek tek öğreniyor.. Yeni kelimeler, telefon, bisiklete binmek, araba sürmek.. 

İzlemenizi kesinlikle tavsiye ederim.. Ben de listemdeki diğer diziye geçiyorum.. :))
Hoşçakalın..

2 yorum:

  1. bunu izledim ama faith i izlemedim henüz,
    her yerde de karşıma çıkıyorrr izlemeli

    YanıtlaSil
  2. Lee Min Ho'nun tüm dizileri seyredilmeli kesinlikle :))
    Boys Over Flowers ve Personal Taste hepsi birbirinden güzel..

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız: