21 Temmuz 2013 Pazar

19.07 Dünya Fenerbahçeliler Günü

19 Temmuz Dünya Fenerbahçeliler Günü'nde 
her sene olduğu gibi Fenerium yine indirimini yaptı ve ben de dayanamadım tabiki :))
Öncesinde www.fenerium.com.tr 'den ürünlere baktım 2 tane tişört beğendim gittiğimde de o tişörtleri buldum ve hemen denedim.. Ama ne zamandır aklımda olan beğendiğim lacivert tişörtü aldım..




Tişörtün fiyatı 30tl idi.. Ama 19-20-21 Temmuz günlerine özel %20 indirimle 24tl'ye almış oldum..


Kardeşim de kendine alttaki tişörtü aldı. 
Onun normal fiyatı 40tl iken indirimli fiyatı 32tl oldu..




Biz bu iki ürünle Fenerium'dan ayrıldık.. Ama aklım hala o hediye edilen dokuma atkıda kaldı ama onun için 150tl'lik alışveriş yapmak gerekiyordu.. :( neyse ben aldığım bu tişörtle de mutlu oldum.. ve herkesin de mutlu olması dileğiyle.. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Değerli Yorumlarınız: