14 Mayıs 2013 Salı

Şanslı mıyım neyim :))

Şanslı olduğum bir dönemden geçtim sanırım :)) Gülbeşeker blogundan kazandığım hediyelere sevinirken  bir çekiliş daha kazandım.. Audreyin şekerleri blog sahibi sevgili İrem'e çok teşekkür ediyorum.. Sonucu açıkladıktan 2 gün sonra hediyeleri elime ulaştı bu yüzden kendisine ayrıca teşekkür ediyorum.. İşte kazandığım hediyeler;


Makyaj Çantası
Essence Pudra
Essence Lip Balm
Essence Lip Balm/Parlatıcı
Essence Stunning Brown Göz Kalemi
Essence Clour&Go Oje 
Moisturising El ve Tırnak Kremi
ve
çekilişte olmayan ayrıca göndermiş olduğu Gabrini N05 Oje


Ürün deneyimlerimi en kısa zamanda paylaşmayı umuyorum.. 
Şansımın devam etmesi umuduyla hoşçakalın.. :))

1 yorum:

  1. çekilişime herkesleri beklerim
    http://nursfashion.blogspot.com/2013/05/cekilis-varrr.html

    YanıtlaSil

Değerli Yorumlarınız: